*نامه ای به عشق.......*


ஜღஜدوستی وعشق ஜღஜ

عاشقانه.تصاویرزیباو..........

MY LOVE             MYLOVE               MYLOVE                

 

عشقم هیچوقت فراموشت نمیکنم و این نوشته ها را فقط برای تو مینویسم

 

امیدوارم که ببینی و بخونیشون .

 

عشق من اینو بدون که برای من فراموش نشدنی هستی

 

 حتی اگه بخوامم نمیتونم فراموشت کنم و دوریت داره    داغون و دیوونم میکنه

 

با خودم دراین فکرم که چه کنم چکارکنم چطوری این خاطراتی که داشتیمو

 

 فراموش   کنم  نمیتونم نمیتونم نمیتونم

 

وقتی عکستو نگاه میکنم  انگاری از خودمونی انگاری که واقعا 

 

عاشقتم عاشقتم اینو میفهمی

 

وقتی به چشات مینگرم فکر میکنم جلو روم نشستی و بهم

 

با چشات میگی که دوستم داری عاشقمی

 

اما چه فایده که همه ی اینا همش برا من یه رویاست

 

یه رویایی که اصلا انجام شدنی نیست

 

وقتی که فکرمیکنم که بهت نمیرسم ومیدونم که

 

این عشق فقط یک طرفست دیوونم میکنه داغونم میکنه

  

انقدر داغونم میکنه که اشکام خودبه خود درمیادو

 

نمیتونم جلوشونو بگیرم  نمیتونم .

 

کجایی که دنبالت میگردم

 

 دیگه برات فراموش شدم 

 

                       هرجا هستی فقط میگم

 

 خوشبخت باشی وسالم

 

         وای خدای من دیگه واقعا جلودار اشکام

 

 نیستم                 اشکهایم   همینطوری      میاد

 

          چه کارکنم ازاین  رویاها خلاص بشم

 

  چکارکنم             

           من مانده ام دراین قفس

 

             به خاطر تو میمانم       

                        

                         تا اخرین نفس

                  

                                   تا اخرین نفس

 

                                       تا اخرین نفسسسسسسسس.

                                   

                                                  

 

 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت3:27---11 اسفند 1394
سلام همیشه شاد و خوشحال و موفق باشی
ali


Ali
ساعت13:54---5 بهمن 1394
سلام.مرسی به وبلاگم سر زدی کامنت گذاشتی ببخش دیشب نتم قط شد نتونستم دیگه بیام.منم خوشحال شدم از اشناییتون و واستون ارزو میکنم همیشه لبتون به خنده باشه و دلتون شاد... توکل کن بخدا همه چی درست میشه.موفق باشی

tina
ساعت2:50---4 مرداد 1394
پیشنهاد میکنم برای افزایش بازدید و همچنین معروف کردن وبلاگت توی این سیستم وبلاگت رو ثبت کنی

باران عشق
ساعت19:49---1 اسفند 1390
سلام .خوبی انشا الله که سالم وسر حال باشی ببخشی که دیگه به وبت نظر نمیذاشتم اما می اومد ومیرفتم اخه دیگه دارم برای همیشه از دنیایی اینترنت خداحافظی میکنم و اخرین مطلب وبلاگمو گذاشتم البته میدونم که ازم ناراحتی ولی منو حلال کن دنیایی که همش با دروغه پس بذار ما هم دروغگو بشیم اینجوری برای ادمهای این دوره زمونه ارزش داری راستی انشا الله که به عشقت برسی یا از اون بهتر گیرت بیاد یه چیز میگن که خدا اگه بهت کسی رو که میخوای نداد بدون که ارزشت بالاتره خیلی از دنیا وادمهاش بدم اومد از دنیایی که همش فقط نیرنگ وفریب ادمها رو خوشحال نگه میداره انشا الله که هر جایی که هستی سر بلند وپیروز باشی پیشا پیش سال جدیدی رو برای تو وخانواده گرامی ارزو مندم یا حق
پاسخ:salam dadash e nazam mamnunam ke umadi khoshhalam kardi


انقلابی
ساعت23:24---28 بهمن 1390
هوسی به دل رهگذر افتاد،

هوس چیدن، هوس داشتن.

در آن میان تنها یکی از هوس در امان بود؛

کسی که به رغم بودنش، آرام بود و با وقار.

غنچه، چقدر زیبا حضورش را به اثبات می رساند.

وقتی که زیبایی اش را در درون حفظ می نمود.


پاسخ:mamnunam ke sar mizanin.


انقلابی
ساعت22:53---28 بهمن 1390
سلام

ممنون که سرزدی

ترسیدم که از این ناراحت بشی که با چه لحنی صحبت می کردم و خودم چجوریم

آخه من تا حالا حتی به خواهر خودمم آجی یا حتی خانوم خانوما نگفته بودم

اولین بارم بود که در یک چت روم حرف میزدم

اگه علاقه داشتی در مورد مطالبم بیشتر بدونی یا حتی بیش از این بخونی یه نظری بده من در خدمت شما هستم.
پاسخ:mage cheshe ke begi aji . jomleye bahalo khandedari gofti.


انقلابی
ساعت4:39---28 بهمن 1390
شبنم جان(باربی عزیز) راستیتش خوابم نمیبرد اونجا بودم والا اگه به وبم سر بزنی می فهمی چی میگم

اگه ناراحت شدی حلالم کن

خواهشا با ناراحتی نرو
پاسخ:salam mamnunam ke sar zadi man ke narahat nistam.


ی تنها6
ساعت15:05---27 بهمن 1390
سلام دوست مرسی که سر زدی وبت خیلی قشنگه موافقی باهم تبادل کنیم؟


آرزو
ساعت1:40---27 بهمن 1390
سلام ماریا جونم خوبی عزیزم؟

بالاخره اومدم وب خوشگلتو دیدم

وای حرف نداشت گلکمپاسخ:salam ajji arezujunam mamnunam ke sar zadi na chize mohemmi nist eshgho vel kon bara kasi ke aslan nemidune behtare aseghesh nabashim


alirezaaaaaaaaa
ساعت21:48---25 بهمن 1390
وقتی فهمیدی قرار نیست با هر زن یا دختری که دوست شدی،
به رختخواب بری ؛
هر وقت یاد گرفتی بدون توقع دوستی کنی ...
هر وقت فهمیدی هر کسی که دوستت شد ،
دوست ‌دخترت نیست
و برای جواب سلامش باید به یک علیک محترمانه فکر کنی
نه به پیدا کردن یک مكان خالی...
اونوقت میتونی
روی همراهی و همدلی من به عنوان جنس مخالفت حساب کنی...


میلاد
ساعت17:23---25 بهمن 1390
سلام عزیزم

خوبی؟

شرمنده آدرس وب جدیدتو الان گرفتم

اگه زیر نظر قبلیت تو وبلاگم رو خونده باشی گفتم که آدرس وبلاگ جدیدت رو ندارم

پاک شده بود

ممنون که اومدی

http://miladmax3.blogfa.com
پاسخ:salam mamnunam ke umadi


غزل
ساعت14:11---25 بهمن 1390
اوخی.............ببین چرا اینقدر خودتو عذاب میدی.....راستی تو نظر سنجیم شرکت نکردیا......به هرحال دوست داشتم نظرتو بدونم....فعلا بابای

آپ کردی خبرم کنپاسخ:salam ajjijunam chashm harvaght up kardam khabaret mikonam duset daram ajjiiiiiiiiiii.


داداشی میلاد
ساعت18:15---24 بهمن 1390
اومدم

آخجون .بلاگه آجیمو

بلاخره پیداش کردمپاسخ:salaaam dadashjunam mamnunam ke umadi ghadam ranje farmudi merrrrrrrrrrr30000000000000000


sasy-16
ساعت21:32---23 بهمن 1390
سلام
ممنون از نظری که دادی
وبت واقعا عالیه
انشالله که موفق باشی.


n
ساعت20:37---23 بهمن 1390
وبلاگتون واقعا قشنگه بهتون تبریک میگم . به وبلاگ ما هم یه سری بزنید.

sasy-16
ساعت20:08---23 بهمن 1390
سلام.
وب سیار زیبایی داری .
ممنون میشم به کلبه ی ما هم سر بزنی.
خیلی دوست دارم تبادل لینک کنیم
اگه دوستداری با سیستم هوشمند اقدام کن.
@} ;-


@ };-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 23 بهمن 1398برچسب:,ساعت19:51توسط شبنم زیبا | |